چاپ پرده اتاق کودک

جهت دریافت آلبوم عکسهای کارتونی مربوط به اتاق کودک و نوزاد میتوانید جمله : آلبوم عکسهای دخترانه یا پسرانه را به شماره تلگرام : 09366353247 ارسال نمایید تا عکسهای کارتونی ( در ساعات کاری ) برای شما ارسال گردد.

چاپ پرده اتاق کودک

چاپ پرده اتاق کودک در هر سایز و طرحی که شما مد نظر داشته باشد به سادگی و در عرض یک روز قابل انجام میباشد . از چاپ نقاشی کودکان خود بر روی پرده تا چاپ عکسهای متعدد از نوزادی تا سن بالاتر و یا چاپ عکس کودکانتان در کنار شخصیت های کارتونی محبوب آنها. در ادامه توضیحاتی درباره چاپ پرده اتاق کودک و انواع پرده های مناسب برای اتاق کودک عرض میکنیم تا انتخاب مناسب تری داشته باشید.

چه پرده ای برای چاپ عکس اتاق کودک مناسب میباشد؟

چاپ عکس کودکان روی پرده نکات قابل توجهی دارد که بایستی همه آن نکات را رعایت فرمایید تا عکس کودک شما وضوح و شفافیت لازم را روی پرده داشته باشد . در نظر داشته باشید که چاپ عکس کودک روی پرده آیتم های زیادی را شامل میشود که با در نظر گرفتن همه آنها میتوانید چاپ خوب با وضوح بالا داشته باشید . در ادامه در مورد چاپ انواع پرده توضیحاتی ارائه میدهیم تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید :

۱ – چاپ عکس کودک روی پرده زبرا :

چاپ عکس کودکان بر روی پرده زبرا وضوح زیادی ندارد ، چرا که همانگونه که میدانید پرده های زبرا به طور متوسط هر پنج سانت به پنج سانت توری دارند که چاپ روی این توری ها اصلا خوب دیده نمیشود و تصویر شما مثلا قسمت چشمان یا دهان عکس کودک شما ممکن است بر روی توری بیافتد که در نتیجه ی آن عکس شما ناقص و یا بسیار بد دیده خواهد شد ( البته این موضوع برای چاپ لوگو و آرم شرکتها هم مصداق دارد )

۲ – چاپ عکس کودک روی پرده لوردراپه :

همانطور که میدانید پرده های لوردراپه پرده هایی هستند که برشهای ۱۰ سانتیمتری عمودی دارند و توسط یک زنجیر یا نخ به سمت چپ یا راست جمع و باز میشوند . شما میتوانید عکس کوکان خود را روی پرده لوردراپه نیز چاپ نمایید ولی این نوع از پرده ها ۲ ایراد اساسی دارند : یکی اینکه این نوع پرده ها اگر از نزدیک نگاه کنید نمیتوانید تشخیص درستی از عکس داشته باشید و به دلیل برشهای عمودی که بر روی پرده خورده است و یک سانت هایی که زیر دیگری قرار گرفته معمولا انسان را با خطای دید مواجه میکند و اگر از زاویه درستی به آن نگاه نکنید تصاویر درهمی را مشاهده خواهید نمود. و دوم اینکه زمانی که شما بخواهید برای اتاق کودک خود کمی نور داشته باشید ، کل تصویر شما به هم میریزد و تصویر شما به هیچ عنوان خوانا نمیباشد.

۳ – چاپ عکس کودک روی پرده شید :

مناسب ترین و در عین حال به روزترین پرده ای که در حال حاضر موجود میباشد ، پرده های شید هستند که توسط یک زنجیر عکس را به صورت رولی داخل خود جمع میکنند. چاپ عکس برای اتاق کودک بر روی این پرده وضوح بسیار بالایی دارد . و همچنین در صورتی که بعد از مدتی بخواهید عکس کودک خود را و یا حتی تم اتاق کودک خود را تعویض نمایید به راحتی میتوانید دستگاه شید خود را از یک طرف باز نمایید و تصویر کودک تان را در عرض چند دقیقه تعویض نمایید . پیشنهاد ما برای پرده اتاق کودک قطعا پرده شید میباشد . چرا که چاپ تصاویر بر روی پرده شید وضوح و شفافیت بسیار بالایی دارند . برای دیدن قیمت چاپ بر روی پرده های مختلف بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

مشخصات عکس ارسالی برای چاپ پرده اتاق کودک

چاپ عکس ، طرح و شخصیتهای کارتونی بر روی پرده اتاق کودک میتواند اتاق کودک شما را از دیگران متمایز نماید. چنانچه میخواهید عکس کودک یا نوزاد خود را بر روی پرده چاپ نمایید بهتر است عکس با کیفیت بالا برای ما ارسال نمایید . عکس با کیفیت بالا به عکسی میگوییم که : 
۱- بهترین حالت این است که آتلیه ای باشد.
۲ – اگر آتلیه ای نیست بهتر است با دوربین کیفیت بالا عکاسی شده باشد.
۳ – چنانچه با موبایل عکاسی میکنید تنظیمات موبایل را بر روی بالاترین کیفیت قرار دهید.
۴ – در هر صورت عکسی که برای ما ارسال میکنید بایستی توسط کارشناسان ما بازبینی شود تا امکان چاپ را مشخص نماید.
پس لطفا عکس خود را از طریق تلگرام : 09366353247 برای ما ارسال نمایید تا امکان چاپ آن بررسی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد