چاپ استیکر روی زمین

چاپ استیکر روی زمین

برای چاپ استیکر زمین میتوانید از استیکر استفاده نمایید . استیکر نوعی برچسب پی وی سی است که در دو نوع استیکر سفید و شیشه ای موجود میباشند . جهت چاپ و نصب استیکر بر روی زمین میتوانید از هر دو نوع استیکر شیشه ای و استیکر با زمینه سفید استفاده نمایید . نمونه های چاپ شده با استیکر سفید و شیشه ای را در عکسها بالا میتوانید مشاهده فرمایید . به عنوان مثال آرم باشگاه آرارات با استیکر زمینه سفید چاپ شده و عکس مداد رنگی با استیکر شیشه ای چاپ شده است .

اگر سرامیک یا سنگ فروشگاه سفید باشد به راحتی میتوانید کار خود را روی استیکر شیشه ای یا همان ترانسپرنت چاپ کنید و روی زمین بچسبانید و اگر سرامیک یا سنگ استفاده شده بر روی کف زمین رنگی میباشد میتوانید کار خود را روی استیکر سفید چاپ کنید و برای ماندگاری طولانی رنگها میتوانید از لمینیت ضد خش استفاده نمایید این کار باعث دوام عمر بیشتر رنگها و در نتیجه موجب ماندگاری طولانی تر کار میشود.

استیکر سه بعدی زمینی

چنانچه تاکنون استیکر سه بعدی زمینی چاپ نکرده اید باید به چند نکته توجه داشته باشید :
۱ – استیکرهای سه بعدی زمینی هنگام طراحی و در ابتدای کار به صورت سه بعدی طراحی میشوند ،‌ نه هنگام چاپ . به این معنی که ما در هنگام چاپ استیکر سه بعدی کار ویژه ای انجام نمیدهیم بلکه قبل از چاپ استیکر شما به صورت سه بعدی طراحی میشود .
۲ – معمولاً هزینه طراحی استیکرهای سه بعدی بالاتر از استیکرهای معمولی هستند ، پس قبل از تصمیم گیری درباره اینکه استیکر معمولی برای کف زمین بچسبانید یا اینکه استیکر سه بعدی بچسبانید این نکته را مد نظر داشته باشید.
۳ – چنانچه خودتان قادر به طراحی استیکر سه بعدی میباشید میتوانید فایل خود را برای ما ارسال نمایید تا در کمترین زمان ممکن برای شما چاپ و ارسال نماییم . و چنانچه نمیتوانید کار طراحی را انجام دهید با ما تماس بگیرید تا راهنماییهای لازم را در این رابطه به شما ارائه دهیم.
۴ – در مواردی که محصول خاصی مد نظر شما نمیباشد میتوانید از طرح های سه بعدی آماده استفاده نمایید . این طرح ها عمومی میباشند و برای کف استخر و یا کف سالن ها مناسب میباشند . این طرح ها را میتوانید از طریق اینترنت پیدا کنید.
چنانچه استیکر سه بعدی شما نیاز به برش داشته باشد ، ما میتوانیم طرح مورد نظر شما را چاپ و به وسیله دستگاههای مخصوص با دقت یک دهم میلیمتر برش بزنیم تا روی زمین بچسبانید همچنین اگر شما شکل خاصی را مد نظر داشته باشید ما میتوانیم آنرا با دقت بسیار بالا به وسیله دستگاه برش بزنیم . نمونه چاپ شده برای خمیردندان مریدنت به وسیله دستگاه برش خورده است .

برچسب کف اتاق و سالن

شما همچنین از استیکرهای زمینی میتوانید برای برچسب کف اتاق و یا برچسب کف سالن مانند سالنهای ورزشی یا سالن باشگاه و همچنین به عنوان برچسب سالن خط تولید استفاده نمایید. برچسب کف اتاق مناسب دفاتر کار ، منازل و همچنین اتاق کودکان میباشد . برای برچسب اتاق کودکان ما طرح های کارتونی و زیبایی داریم که شما میتوانید از طریق تماس با ما درخواست ارسال طرح های کودکانه را داشته باشید. این نوع از برچسبها به راحتی بر روی سرامیک و سنگ قابل نصب میباشد . ولی در نظر داشته باشید که قبل از نصب برچسب ها بر روی کف زمین حتماً بایستی سنگ یا سرامیک خود را از گرد و خاک و چربی پاک نمایید تا برچسب های شما ماندگاری طولانی تری داشته باشند.

این نوع از برچسبها را علاوه بر سنگ و سرامیک میتوانید بر روی آسفالت هم بچسبانید در صورتی که رفت وآمد روی آن زیاد باشد دوام آن حدود 4 ماه خواهد بود و در صورتی که رفت و آمد روی آن کم باشد دوام آن بین 8 تا 12 ماه خواهد بود. جهت مشاهده نمونه کارهای ما در رابطه با چاپ های استیکر به صفحه چاپ استیکر مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد