چاپ روی یخچال

چاپ روی یخچال های صنعتی

چاپ و تبلیغات بر روی یخچال نیز همانند چاپ روی شیشه سوپرمارکتها یکی دیگر از ابداعات جالب تولید کنندگان محصولات غذایی و لبنی میباشد که اخیرا به شدت مورد توجه قرار گرفته و کارهای تبلیغی زیادی با این شیوه موثر و کارآمد انجام میشود، در این شیوه هم به طرز هوشمندانه و ماهرانه ای از فضای موجود در فروشگاهها و سوپرمارکتها بهترین استفاده شده و خریداران محصولات را به خرید از محصول خاصی تشویق میکند، این شیوه تبلیغات بیشتر برای تولیدکنندگانی مفید است که مشتریان آنها محصولات را از داخل یخچال برمیدارند ، تولید کنندگان بستنی و نوشیدنیها، فرآوردههای گوشتی منجمد و سایر تولید کنندگانی که محصولات آنها داخل یخچال قرار میگیرد میتوانند از این شیوه تبلیغ استفاده مفید نمایند.
چاپ روی یخچال نیز همانند سایر مواردی که نیاز به متریال پشت چسب دار دارد بر روی استیکر یا همان وینیل چاپ میشود اگر نیاز به اطلاعات تکمیلی در این رابطه دارید میتوانید با ما تماس بگیرید یا به صفحه اول بخش استیکر چیست مراجعه نمایید.
این شرکت آمادگی خود را جهت مشاوره رایگان ، چاپ نمونه اولیه رایگان و تولید انبوه این نوع کالا اعلام میدارد. همچنین شما میتوانید جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر ما در رابطه با چاپ انواع مختلف استیکر به صفحه چاپ استیکر مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد