چاپ استیکر شیشه ای

چاپ استیکر شیشه ای

چاپ استیکر شیشه ای در مجموعه سی بُن با کیفیت بسیار بالا انجام میشود . استیکرهای شیشه ای همانند شیشه از دو طرف دید دارند ( البته از پشت کار به صورت برعکس دیده میشود ). اگر میخواهید بدانید که استیکر شیشه ای چیست واز چه موادی تولید شده است ؟ باید بگویم که عموماً استیکر به برچسب هایی گفته میشود که از مواد پی وی سی تولید شده است . ضد آب است و ۱۰۰٪ قابل شستشو میباشد . البته استیکرها زمینه سفید هم دارند ولی نوع بیرنگ آن را استیکر شیشه ای میگویند . مزیت استیکر شیشه ای ( یا همان وینیل شیشه ای ) ترانسپرنت بودن آن است . به این معنی که شما میتوانید رنگ زیر کار خود یا آن طرف چاپ را ببینید. و معمولاً بر روی شیشه و متریالهای زمینه روشن نصب میشوند .

کاربرد های چاپ استیکر شیشه ای

چاپ استیکر شیشه ای معمولاً برای نصب بر روی شیشه ها کاربرد دارد . البته در برخی از موارد چاپ استیکر شیشه ای را برای نصب روی زمین هم استفاده میکنند. و آن هم زمانی است که کار سه بعدی داشته باشیم . استیکرهای شیشه ای به دلیل اینکه میتوانند زمینه کار را نشان دهند برای چاپ سه بعدی و نصب آن بر روی سرامیکهای رنگ روشن مناسب میباشد. چاپ استیکر شیشه ای دو کیفیت کاملاً متفاوت دارد. یکی از آنها ماندگاری طولانی و دیگری کیفیت بسیار بالا و ماندگاری کمتری دارد . به این معنی که استیکرهای شیشه ای با دو دستگاه کاملاً متفاوت چاپ میشوند . دستگاهی که کیفیت پایینی دارد ماندگاری طولانی تری دارد . چون جوهرهای این دستگاه صنعتی میباشد . و دستگاهی که کیفیت بالایی دارد ماندگاری کمتری دارد . چون جوهرهای این دستگاه اکو (سازگار با محیط زیست ) هستند .

ولی اگر شما به چاپ استیکر شیشه ای با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی نیاز دارید چه باید بکنید ؟ پیشنهاد ما این است که چاپ های خود را لمینیت کنید تا ماندگاری کارهای شما طولانی تر شود . لمینیت باعث طولانی شدن عمر وینیل یا همان استیکر شیشه ای میشود . و همچنین خاصیت ضد خش بودن را به چاپ شما میدهد. مخصوصاً اگر چاپ خود را روی زمین نصب میکنید.

آیا چاپ استیکر شیشه ای بیحال میشود

بله ، چاپ استیکر شیشه ای تا حدود زیادی بیحال میشود . اگر قصد چاپ استیکر شیشه ای دارید و تعداد کار شما زیاد است حتماً یک نمونه از چاپ خودتان را ببینید ( قبل از اینکه همه سفارشتان را چاپ کنید ). چاپ استیکر شیشه ای معمولاً‌ به صورت دیجیتال و به صورت رول چاپ میشود . پس وقتی که کاری به صورت دیجیتال چاپ میشود به این معنی است که شما میتوانید درخواست نمونه گیری داشته باشید . نمونه گیری برای چاپ استیکر شیشه ای و استیکر سفید در چاپ سی بُن کاملاً رایگان میباشد . ما معمولاً به مشتریهای خود پیشنهاد میکنیم که ۲ نمونه گیری از فایل خود داشته باشند : ۱- نمونه گیری بر روی استیکر شیشه ای ۲ – نمونه گیری بر روی استیکر با زمینه سفید ( هر دو نمونه رایگان ).
قطعاً دیدن نمونه ها باعث تصمیم گیری درست تر خواهد شد . ممکن است تصمیم خود را کلاً عوض نمایید و بخواهید که کارهای خود را بر روی استیکر سفید چاپ نمایید . و یا اینکه بر روی همان استیکر شیشه ای چاپ نمایید. ولی بعد از چاپ با رنگ سفید بپوشانید تا استیکر شما دید بهتری داشته باشد. و یا با دیدن نمونه ها از کار خود مطمئن شوید و کار خود را بر روی استیکر شیشه ای چاپ نمایید.

عمر چاپ استیکر شیشه ای چقدر است

برای جواب به این سئوال ابتدا باید بدانیم که دوام خود متریال استیکر شیشه ای چقدر است . تا بتوانیم درباره ماندگاری جوهر صحبت کنیم . اصولاً هر چیزی در برابر نور مستقیم خورشید طول عمر کمتری نسبت به فضای داخلی دارد . متریال استیکر در فضای بیرون و در مقابل نور مستقیم خورشید دوام ۵ ساله دارد. و در فضای داخل و به دور از نور خورشید دوام ۱۵ تا ۲۰ ساله دارد. ولی ماندگاری رنگها و چاپ استیکر شیشه ای به این بستگی دارد که با چه دستگاهی چاپ شده باشند . همانطور که در بالا نیز توضیح داده شد ماندگاری رنگها به نوع جوهر و خود دستگاه چاپ بستگی دارد . ولی ساده ترین راه حل بالا بردن ماندگاری رنگها در چاپ استیکرهای شیشه این است که آنها را لمینیت کنیم . این موضوع مخصوصاً برای استیکرهایی که با دستگاه اکوسالونت چاپ میشوند و کیفیت خیلی بالایی دارند بسیار حائض اهمیت است.

لمینیت پوششی است که بر روی کارهای چاپ شده کشیده میشود و مانع از رنگ پریدگی یا افتادن خط و خش بر روی آنها میشود . همچنین رنگها را زنده تر نشان میدهد و شفافیت چاپ استیکر شیشه ای را بیشتر میکند. ضخامت لمینیت به اندازه خود استیکر میباشد ( معمولاً ۱۰۰ میکرون ) و در بعضی از موارد و به درخواست مشتری تا ۸۰ میکرون و یا حتی ۱۲۰ میکرون هم میتوانیم لمینیت نماییم . اگر میخواهید از چاپ استیکر شیشه ای برای مدت طولانی استفاده کنید و مخصوصاً اگر آن را برای فضای باز استفاده میکنید پیشنهاد میکنیم که حتما ًآن را لمینیت کنید .

تفاوت چاپ استیکر شیشه ای با استیکر ترانسپرنت

چاپ استیکر ترانسپرنت چیست و چه تفاوتی با چاپ استیکر شیشه ای دارد ؟ در جواب باید بگویم که تقریبا ًهیچ تفاوتی بین چاپ استیکر شیشه ای با چاپ استیکر ترنسپرنت یا همان ترانسپرنت ( transparent ) وجود ندارد . ترنسپرنت یک کلمه انگلیسی میباشد به معنی شفاف یا همان بیرنگ . برخی از افراد به جای استیکر شیشه ای از استیکر ترنسپرنت استفاده مینمایند . استیکر شفاف ، ترانسپرنت ، ترنسپرنت ، بیرنگ و استیکر شیشه ای تماماً به یک معنا و مفهوم هستند و هیچ تفاوتی بین آنها نیست .

تفاوت چاپ استیکر شیشه ای با چاپ برچسب شیشه ای چیست

تقریباً هیچ ! تمامی استیکرهای شیشه ای دارای چسب میباشند که برخی از افراد به آن برچسب شیشه ای میگویند .و تقریباً تمامی برچسب های شیشه ای از جنس پی وی سی ( PVC ) تولید میشوند . مجموعه سی بُن چاپ استیکر شیشه ای و چاپ روی تمامی برچسب های PVC را در کوتاهترین زمان با کیفیت بینظیر و با نمونه گیری رایگان انجام میدهد . همچنین این مجموعه توانایی چاپ برچسب شیشه ای با برش همزمان را دارا میباشد . به این معنی که بعد از چاپ برچسب شیشه ای میتوانیم آن را به صورت دقیق و با خطای کمتر از یک دهم میلیمتر با دستگاه مخصوص برش بزنیم ( با هر شکل و اندازه ای ) .

چاپ برچسب شیشه ای و چاپ استیکر شیشه ای در مجموعه ما به صورت رولی انجام میشود . عرض رولهای ما که برچسبهای شیشه ای را چاپ میکنیم معمولاً ۱۰۶ ، ۱۲۷ ، ۱۳۷ و ۱۵۲ میباشند . برچسبهای شیشه ای چاپ شده به صورت نیم تیغ و رولی تحویل میشوند که این کار از پخش شدن کارها هنگام استفاده جلوگیری میکند .

همچنین میتوانید جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر ما در رابطه با چاپ انواع استیکر به صفحه چاپ استیکر مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد