استیکر و برچسب روی شیشه

استیکر و برچسب شیشه مغازه ها

استیکر روی شیشه مغازه ها در انواع گوناگون قابل چاپ و نصب میباشد . از چاپ ساده و با کیفیت معمولی که معمولاً هزینه بسیار پایینی دارد و مناسب کارخانجات میباشد. تا چاپ و برش همزمان انواع اشکال مثل عمو نوروز یا بابانوئل ، شکلهای کارتونی ،  و لوگوهای شرکتها برای مناسبتهای مختلف. و همینطور شبرنگ روی شیشه مغازه و برچسب حراج آخر فصل که در پایان فصل برای تخفیف بر روی شیشه نصب میشوند. که شامل برچسبهای مختلف شیشه مغازه ها از جمله استیکر حراج پوشاک و برچسب حراجی انواع لوازم صوتی و تصویری که معمولاً برای فروشندگان لباس و سایر فروشندگان در فصل حراج و غیره … مورد استفاده قرار میگیرد. در ادامه درباره هر یک از استیکرها و انواع کاربردشان توضیحاتی ارائه میدهیم .

روز رنگ و شبرنگ روی شیشه مغازه

استیکر روز رنگ روی شیشه مغازه برای تیراژهای گوناگون در مجموعه ما انجام میشود . روز رنگ ها معمولاً رنگهای مختلفی دارند و با دستگاه کاتر پلاتر برش میخورند . از روز رنگ طلایی تا روز رنگ سفید ، مشکی ، قرمز ، زرد ، سبز و … موارد مصرف شبرنگ و روز رنگ بسیار زیاد است .از نام مغازه ها که به صورت شبرنگ بر روی شیشه مغازه ها نصب میشود . تا برش استیکر روز رنگ که برای روزهای پایان سال و یا برای روزهای حراج و همینطور آخر فصل کاربرد دارد. این نوع از روز رنگ ها و شبرنگها به صورت پشت چسبدار هستند که نصب آنها بسیار ساده است .
ولی اگر شما میخواهید که استیکر روز رنگ خود را از داخل نصب کنید که امکان کنده شدن توسط عابران را نداشته باشد، میتوانید روز رنگ روچسبدار هم سفارش دهید. ولی در نظر داشته باشید که نصب آن کمی مشکل است . در صورت تمایل میتوانید درخواست نصاب برای نصب برچسب شبرنگی روی شیشه مغازه خود را از ما داشته باشید . همچنین میتوانید استیکر کم چسب خرید کنید تا خودتان به راحتی شبرنگ یا استیکر روز رنگ را روی شیشه مغازه  نصب نمایید . استیکر کم چسب برای نصب راحت تر شبرنگ و روز رنگ بر روی شیشه مغازه بسیار کمک میکند .

برچسب اختصاصی شیشه مغازه

این نوع از استیکر مناسب چاپ اختصاصی و تکی میباشد . برچسب حراج از جمله این خدمات میباشد . به جای خرید آنلاین برچسب حراج آماده که معمولاً در سایزهای استاندارد به فروش میرسد ، شما میتوانید درخواست برش برچسب حراجی خود را به ما بسپارید . معمولاً‌ برچسب اختصاصی شیشه مغازه یک روزه انجام میشود . 

اگر شما میخواهید که متفاوت از دیگران باشید و نمیخواهید از استیکر شبرنگی آماده برای شیشه مغازه خودتان استفاده کنید بهتر است این گزینه را انتخاب نمایید . شما میتوانید درخواست دهید که یک چاپ کاملاً اختصاصی با هر شکلی که دوست دارید چاپ شود و سپس دور آن برش بخورد . این نوع از استیکرها قابلیت چاپ و برش همزمان را دارا میباشد . که به شما امکان میدهد هر شکل خاصی را چاپ کنید و با دقت بسیار بالا با دستگاههای مخصوص برش بزنید . برای چاپ یا برش برچسب اختصاصی روی شیشه با ما تماس بگیرید.

برچسب و استیکر برش خورده برای حراج و آف

برچسب حراج و آف معمولاً به دو صورت : برچسب اختصاصی و برچسب آماده انجام میشود . در استیکرهای اختصاصی معمولاً ابعاد شیشه توسط مشتری به ما اعلام میگردد و طبق اندازه مشتری طرح مورد نظرشان چاپ میشود و برای ایشان ارسال میگردد . برچسب حراج آماده معمولاً در شکل ها سایزهای آماده به فروش میرسد که بعد از تماس مشتری برایشان ارسال میگردد (البته برخی از آنها قابلیت سفارش سایز را دارا میباشد ) . این نوع از برچسبها معمولاً به راحتی و توسط خودتان قابل نصب میباشد .

تفاوت شبرنگ و روز رنگ

 برخی از مشتریان ما در مورد تفاوت روز رنگ و شبرنگ روی شیشه مغازه ها سئوال میکنند . باید بگویم که تقریباً تمامی برچسب هایی که روی شیشه مغازه ها نصب میشود روز رنگ هستند ولی با نام شبرنگ جا افتاده است. شبرنگ ها معمولاً بر روی کامیونها و یا تابلوهای راهنمایی و رانندگی نصب میشوند و برای دید در شب کمک میکنند . در حالی که روز رنگ ها برای شیشه مغازه ها کاربرد دارند.

استیکر چاپی برای شیشه مغازه در تیراژ بالا

این نوع از استیکر مناسب تبلیغات کارخانجات و تولید کنندگان بزرگ صنعتی میباشد . هزینه پایینی دارد و قابلیت اجرا در سراسر کشور بر روی شیشه مغازه را دارد . این استیکر برای چاپ محصولات و همچنین تبلیغات در سطح وسیع کاربرد دارد. اگر به این موضوع علاقمند هستید میتوانید به صفحه مربوطه آن : چاپ استیکر فروشگاهها مراجعه فرمایید و اطلاعات کافی را در آن زمینه کسب نمایید . همچنین برای مشاهده قیمت این استیکر میتوانید به صفحه  لیست قیمت مراجعه فرمایید .

همچنین میتوانید جهت مشاهده نمونه کارهای ما در رابطه با چاپ انواع استیکر به صفحه چاپ استیکر مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد