چاپ روی اتوبوس

چاپ استیکر روی بدنه اتوبوس

تبليغات و آگهی بر روی اتوبوس يكی از موثرترين و جذابترین نوع تبليغات است، این نوع تبلیغات را میتوان به نوعی بیلبوردهای متحرک نامید در اين شيوه به دليل اينكه اتوبوس مدام در سطح شهر در حال تردد است ، محدوده وسيعی از شهر و میلیونها بیننده را تحت پوشش تبليغات قرار میدهد و طيف وسيعی از مخاطبين از شمال شهر تا جنوب شهر و از شرق تا غرب را دربر میگيرد، این نوع تبلیغات به دلیل هزینه پایین نسبت به سایر تبلیغات و  تاثیرگذاری بالا ، همچنین به دلیل نزدیکی زیاد تبلیغات به مخاطب از لحاظ ارتفاع اتوبوس این نوع تبلیغات را از جمله محبوبترینها در میان صاحبان برند و محصولات قرار داده است.
در سالهای گذشته آگهی تبلیغاتی روی اتوبوس مستقيماً زير نظر شركت واحد اتوبوسرانی قرار داشت و مشتريان برای عقد قرارداد میبایستی مستقيماً با اتوبوسرانی وارد مذاكره ميشدند ، اما از سال ١٣٩٠ اين امر به شركتهای خصوصی واگذار گرديده ، روال كار نيز به اين صورت است كه صاحبان کالاهایی كه نياز به تبليغات دارند بعد از اينكه مسير و نوع اتوبوسها رامشخص نمودند ، اقدام به طراحی کار خود میکنند که قرار است روی بدنه اتوبوس چسبانده شود و بعد از گرفتن مجوزهای لازم از سازمان زيبا سازی اقدام به عقد قرارداد با یکی از شرکتهای مجری تبلیغات اتوبوس مینمایند و سپس یک نمونه از کارشان را چاپ و روی بدنه اتوبوس اجرا مینمایند ، در صورتی که طرح اجرا شده از نظر مشتری مورد تایید بود مابقی کارها به همان صورت چاپ و اجرا میگردد . توضیح اینکه در اکثر موارد شرکتهای خصوصی اجاره دهنده اتوبوسها کار اخذ مجوزهای لازم را از سازمان زیباسازی انجام میدهند . چنانچه نیاز به توضیحات بیشتر در این ضمینه دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و مشورتهای لازم را از ما بگیرید ، این شرکت مفتخر است که بیش از هفتاد درصد چاپهای اتوبوس شهر تهران را انجام میدهد و با سابقه طولانی که در زمینه چاپ و تبلیغات اتوبوس دارد آمادگی خود را جهت مشاوره رایگان به شما عزیزان در جهت انتخاب نوع اتوبوس ، مسیرهای رفت و آمد اتوبوسها ، انتخاب شرکتهای خصوصی ارائه دهنده خدمات تبلیغات و  سایر موارد اعلام میدارد.
اجرای تبليغات يا همان چسباندن استيكر بر روی اتوبوس نيز توسط گروههای خاص انجام ميشود كه مهارت خاصی در اين زمينه دارند چرا كه چسباندن استيكر روی بدنه اتوبوس با وجود برآمدگی ها و فرورفتگی های روی بدنه اتوبوس ، همچنين وجود زه ها و شبكه های دور اتوبوس اين كار را تبديل به يك كار كاملاً حرفه ای نموده ، در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه نصب استیکر دارید میتوانید به بخش طریقه نصب استیکر مراجعه فرمایید. و همچنین شما میتوانید جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر ما در رابطه با چاپ انواع مختلف استیکر به صفحه چاپ استیکر مراجعه فرمایید .

4 پاسخ به “چاپ روی اتوبوس”

  1. سلام من ی اتوبوس شهری توی مسیر ارتش-حقانی دارم
    تمایل دارم از این ماشین جهت تبلیغ کالا استفاده بشه باید به کدوم ارگان پیشنهادیا درخواست بدم؟

    • با سلام
      موضوع اجاره اتوبوسها مربوط به سازمان اتوبوسرانی میباشد . شما به تنهایی نمیتوانید اتوبوس خودتان رو برای تبلیغات ارائه کنید . چرا که برای انجام تبلیغات بر روی اتوبوس نیاز به مجوزهای زیادی میباشد و معمولاً سازمان اتوبوسرانی این مجوزها را از ارگانهای مربوطه اخذ مینماید . یکی از اصلی ترین مجوزها مربوط به اداره زیباسازی میباشد . لطفاً برای پیگیری این موضوع به سازمان اتوبوسرانی مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد