چاپ استیکر ماشین های پخش

چاپ استیکر روی ماشین

چاپ استیکر روی ماشین های پخش جزو لاینفک مجموعه های بزرگ تولید کنندگان و پخش کنندگان مواد غذایی میباشد ، این مجموعه به صورت کاملاً حرفه ای کار چاپ و نصب استیکر روی ماشین را از مرحله اندازه گیری ، زیر سازی تا مرحله چاپ و اجرا را انجام میدهد ( برای دیدن نمونه ماشین های اجرا شده با استیکر ، میتوانید روی عکسهای بالا کلیک نمایید ) . برای چاپ استیکر روی ماشین  نیاز به گرفتن مجوز از سازمان زیباسازی و همچنین پلیس راهور میباشد  بعد از اخذ مجوز ، مابقی کار که شامل چاپ استیکر و نصب آن میباشد ؛ به همان صورتی است که در بخش چاپ و نصب روی اتوبوس توضیح داده شد . البته تفاوت اندکی نسبت به نصب استیکر روی اتوبوس دارد و آن هم این است که به دلیل صاف بودن بدنه ماشین های پخش ، نصب استیکر روی آن ساده تر از نصب روی اتوبوس میباشد . ولی برای  چاپ استیکر روی ماشین میبایستی مسئله نوع رنگها و نوع استیکر مورد استفاده در چاپ مورد توجه قرار گیرد چرا که ماشین های پخش نیز همانند اتوبوسها تقریباً هفته ای یک بار نیاز به کارواش دارند و اگر استیکر یا جوهی مصرفی آنها از نوع مرغوب نباشد رنگ آنها خیلی زود پاک میشود .

نصب استیکر روی ماشین های پخش

چاپ استیکر روی ماشین های پخش پیچیدگی های خاص خود را دارد . ولی مرحله دشوار کار نصب استیکرها میباشد . چرا که بدنه ماشین های پخش کاملاً صاف میباشد و کوچکترین خطای نصب را نشان میدهد . بعلاوه این ماشینها دائماً در خیابان ها در حال تردد میباشند و به طور مداوم با شاخه های درختان تماس دارند . و همچنین به دلیل شستشوی زیاد در معرض رنگ پریدگی قرار دارند . انتخاب نوع استیکر و نوع جوهرهای چاپی بسیار مهم میباشد . این مجموعه با تکیه بر پشتوانه ۱۵ ساله در زمینه چاپ استیکر ماشین های پخش ، به صورتی کاملاً تخصصی در این حوضه فعالیت میکند و شما میتوانید نمونه کارهای ما که گویای این امر میباشد را در بالا ملاحضه فرمایید.

جوهرهای چاپ استیکر روی ماشین

چاپ استیکر روی ماشین به صورت کاملاً تخصصی و در کیفیتهای مختلف با ماندگاری رنگ طولانی در این مجموعه انجام میشود . استیکرهایی که برای ماشینهای پخش در این مجموعه چاپ میشوند همگی با جوهر آمریکایی و با ماندگاری رنگی طولانی ( حداقل ۳ برابر جوهرهای چینی ) چاپ میشوند . این شرکت با داشتن دستگاههای کاملاً متفاوت ( دستگاه اکوسالونت با هد اپسون ، دستگاه سالونت بیس با هد ۴۲ پیکولیتر و سالونت بیس با هد ۱۴ پیکولیتر ) توانایی چاپ استیکر ماشین در کیفیتها و قیمتهای مختلف را دارا میباشد . این مجموعه افتخار همکاری با شرکتهای مختلفی برای چاپ استیکر ماشین را داشته است از جمله : شرکت میهن ( چاپ استیکر بر روی شیشه سوپرمارکتها و ماشینهای پخش ) شرکت پاکشو ( چاپ استیکر برای برند اسپیف ، گلرنگ و هوم پلاس که بر روی اتوبوسها انجام شد و همچنین لوگوهای ماشین پخش ) ، همکاری این مجموعه با شرکت واحد اتوبوسرانی برای چاپ استیکر روی انواع اتوبوس با برندهای متفاوت از جمله سونی و سامسونگ و… ، همکاری با شرکت محترم خزر شیر ( چاپ لگو  برای شیشه سوپرمارکتها و ماشینهای پخش ) و سایر شرکتهای تولیدی و غذایی دیگر …

برای مشاهده کامل انواع چاپ پشت چسبدارها به صفحه چاپ استیکر مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد