چاپ و برش استیکر

چاپ و برش استیکر ( وینیل )

اين شركت در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات و به روز بودن دستگاههای خود دومین دستگاه چاپ و برش همزمان خود را نصب و راه اندازی نمود. اين دستگاه توانايی چاپ و برش استيكر را تا عرض 130 سانتيمتر دارا ميباشد .
اين دستگاه توانايی چاپ و برش همزمان كارهايی مانند : چاپ و برش لوگو يا آرم ، چاپ و برش شكل محصولات ، چاپ و برش برچسبهای گوناگون ، چاپ و برش ليبل ها ، چاپ و برش دور تصاوير خاص ، چاپ و برش انواع اتيكت های پشت چسبدار ، چاپ و برش شكلهای كارتنی ، چاپ و برش استیکر شیشه ای جهت چسباندن از داخل شیشه خودروها ، استيكرهای ديواری كه نياز به چاپ و برش خاص دارند و بسياری موارد ديگر را دارا ميباشد.
همانطور که در صفحه چاپ استیکر درباره انواع استیکر توضیحات مفصلی ارائه گردید ، استیکر در انواع مختلفی وجود دارد که استیکر سفید و شیشه ای جزوی از آنهاست . اگر در زمره تولید کنندگان مواد غذایی ، دارویی یا صنعتی هستید که میخواهید محصول تولید شده خود را به صورت محدود روانه بازار کنید و در اصطلاح بازار سنجی کنید . و یا اینکه فعلاً نمیخواهید تولید انبوه داشته باشید ، بهترین گزینه شما چاپ و برش استیکر یا لیبل در تیراژ پایین میباشد . ما توانایی چاپ و برش همزمان استیکر و لیبل های پشت چسبدار را در عرض یک روز برای شما فراهم آورده ایم . سفارش شما از لحظه ارسال فایل معمولاً ۲۴ ساعته چاپ و آماده تحویل میگردد .

نحوه آماده سازی فایل برای چاپ و برش استیکر

برای چاپ و برش همزمان استیکر بایستی دو فایل مختلف برای ما ارسال فرمایید . اگر طراحی خود را در نرم افزار فتوشاپ انجام داده اید آن را به نرم افزار کرل منتقل نمایید و در آنجا خط برش مد نظر خود را مشخص فرمایید . در نظر داشته باشيد كه خط برش شما فقط بايد در نرم افزار كُرل ( CorelDrow x4 )يا پايينتر طراحی شده باشند يا چنانچه با ورژن بالاتری طراحی شده اند ميبايستی save as كُرل پايينتر گرفته شوند و طرحها به صورت tif ارسال گردد، بهتر است كه خطوط برش حدود يك يا دو ميليمتر داخل طرح باشد تا از خطاهای احتمالی و افتادن سفيدی دور كار جلوگيري شود.
چنانچه قبلاً این کار را انجام نداده اید و یا اینکه برای شما ایجاد دردسر میکند ، میتوانید فایل خود را برای ما ارسال فرمایید تا خط برش کارهایتان توسط ما انجام پذیرد. در هر حال شما میتوانید برای دریافت راهنماییهای بیشتر با ما تماس بگیرید و مشکلات احتمالی را از همکاران ما سئوال فرمایید.
نظر به دليل اينكه آماده سازی دستگاه برای چاپ و برش همزمان استيكر بسيار زمان بر ميباشد لذا حداقل سفارش قابل قبول برای انجام اين كار ٣ متر مربع ميباشد. همچنین برای کارهای تیراژ به صورت رایگان نمونه گیری میشود. برای نمونه گیری رایگان کافی است فایل خود را برای ما ارسال نمایید تا در اولین فرصت نمونه شما ارسال گردد .

برش استیکر

همچنین برش استیکر برای مصارف مختلف از جمله برش استیکر های رنگی جزوی از خدمات ما میباشد . شما میتوانید با مراجعه به صفحه برش استیکر از نحوه انجام آن مطلع شوید . برش استیکر شامل استیکر های خود رنگ میشود که نیازی به چاپ ندارند . هنگامی که شما نیاز به چاپ و برش استیکر در شکل خاص ندارید و مثلاً میخواهید لوگو شرکت خود را به صورت تک رنگ برش بزنید از این روش استفاده میکنید. رنگهای استیکر خود رنگ بسیار متنوع است که خدمات برش آنها با کاتر پلاتر انجام میشود.

چگونگی تحویل کارهای چاپ و برش استیکر

از ديگر مزايای چاپ و برش استیکر به صورت همزمان ميتوان به اين نكته اشاره نمود كه برش كارها به صورت نيم تيغ ميباشد به اين معنی كه فقط خود استيكر يا برچسب برش ميخورد و كاغذ پشت استيكرها سالم ميباشد در نتيجه كارها به صورت رول شده تحويل مشتری ميگردد ، اين كار از پخش شدن و به هم ريختگی كارها جلوگيري ميكند. البته در صورت درخواست مشتری امکان برش به صورت تک به تک نیز فراهم است که در این رابطه میتوانید با همکاران ما صحبت فرمایید .
برش استیکر با دست معمولاً با دشواریهای زیادی روبروست و هیچگاه نمیتوان استیکر را کاملاً صاف و یکدست برش داد مخصوصا اگر کار تیراژ داشته باشیم ، از این رو ما درصدد آن برآمدیم تا این کار را ساده و بسیار دقیق انجام دهیم ، با دستگاه چاپ و برش همزمان استیکر این کار در سریعترین زمان ممکن انجام میپذیرد . جهت دریافت قیمت چاپ و برش استیکر با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد