برچسب ایمنی شیشه

برچسب ایمنی شیشه

برچسب ایمنی شیشه برای جلوگیری از خرد شدن شیشه های ساختمانها هنگام بروز خطر به کار میرود . نام دیگر این برچسب : ویندو فیلم میباشد . مجموعه ما فروش و نصب برچسب ایمنی شیشه را انجام میدهد (حتی در متراژهای پایین ) . باید توجه داشته باشید که این برچسب ها درجه ۱ و درجه ۲ دارند . نوع درجه یک این برچسب بسیار شفاف میباشد ولی برچسب درجه ۲ دید را تا حدودی تار میکند . البته تار شدن شیشه به معنای عدم دید نیست . بلکه به این معناست که شیشه وضوح قبل را ندارد و دید شما حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد تار شده است.

معمولاً سفارش خرید شما یک روزه ارسال میگردد و چنانچه نیاز به نصاب داشته باشید همان روز یا نهایتاً روز بعد به محل شما اعزام میگردد . شما میتوانید با بخش فروش ما تماس بگیرید و درخواست نمونه رایگان از هر دو نمونه درجه ۱ و درجه ۲ داشته باشید. نمونه رایگان معمولاً همان روز برای شما ارسال میگردد . همچنین برای شهرستانها از طریق پست یا باربری ارسال میگردد .

انواع مختلف برچسب ایمنی شیشه

برچسب ایمنی شیشه انواع مختلفی دارد که در ادامه درباره آنها توضیح خواهیم داد . این برچسب ها با ضخامت های مختلف موجود میباشند که با میکرون اندازه گیری میشوند . ضخامت هایشان به ترتیب : ۵۰ میکرون ، ۸۰ میکرون ، ۱۰۰ میکرون و ۲۰۰ میکرون میباشد. عرض آنها ۵۰ سانت ، ۱۰۶ سانت ،‌۱۲۷ سانت و ۱۵۰ سانت میباشد که بسته به اندازه شیشه های شما از عرض های متفاوت استفاده میشود تا هم هزینه شما پایین تر باشد و هم وسط شیشه خط اورلب نیافتد.
توصیه ما برای نصب روی شیشه هایی که ویو دارند ضخامت ۱۰۰ یا ۲۰۰ میکرون میباشد چرا که این متریالها از نوع درجه ۱ میباشند و به هیچ عنوان شیشه را تار نمیکند . در نظر داشته باشید که متریال ۱۰۰ میکرون در حال حاضر فقط با عرض ۱۲۲ سانت موجود میباشد و متریال ۲۰۰ میکرون فقط با عرض ۱۵۰ سانت موجود میباشد.

تفاوت ویندو فیلم و برچسب ایمنی

تقریبا هیچ تفاوتی بین ویندو فیلم و برچسب ایمنی وجود ندارد . در حقیقت Window Film  نام انگلیسی برچسب ایمنی شیشه میباشد. البته در ایران اینگونه جا افتاده که انگار ویندوفیلم برچسب امنیتی میباشد . باید در نظر داشته باشید که برچسب امنیتی با برچسب ایمنی متفاوت میباشد . برچسب امنیتی نوعی برچسب ضد گلوله میباشد ولی برچسب ایمنی برای جلوگیری از ریزش شیشه هنگام شکستن شیشه ها کاربرد دارد.
ولی مراقب باشید ! در بسیاری از موارد دیده شده که متاسفانه سودجویان برچسبهای ایمنی را به جای برچسب امنیتی جا میزنند و قیمتهای سرسام آوری اعلام میکنند .  در صورتی که برچسب امنیتی خرید میکنید حتما در سالن مخصوص این کار با گلوله تست کنید . در غیر اینصورت مورد سوء استفاده قرار میگیرید.

طریقه نصب برچسب ایمنی و امنیتی

اگر شما قبلاً هر گونه برچسبی را نصب کرده باشید حتماً میتوانید برچسب ایمنی و برچسب امنیتی شیشه را نیز نصب نمایید. البته باید بدانید که به دلیل شفاف بودن این برچسبها کوچکترین حباب باقی مانده در زیر آن کاملاً مشخص خواهد شد . طریق نصب به این صورت است که ابتدا شیشه را کاملاً تمیز نمایید . هیچ گونه گرد و غبار یا چربی نباید روی شیشه باقی بماند . از مخلوط آب و ریکا استفاده نمایید و این مخلوط را بر روی شیشه اسپری نمایید . اندازه برچسب را با اندازه پنجره چک نمایید .
قسمت چسبدار برچسب یا همان ویندو فیلم را با استفاده از اسپری خیس نمایید . برچسب یا ویندو فیلم را بر روی شیشه فیکس نمایید و آب زیر آن را با استفاده از کاردک خالی نمایید. سعی کنید هیچ حبابی زیر آن باقی نماند . اضافه های برچسب را با استفاده از کاتر و خط کش برش بزنید . در آخر چنانچه لبه های کار بلد میشود آنرا بوسیله سشوار صنعتی و یا سشوار خانگی حرارت دهید تا کامل بچسبد.

برچسب ایمنی ارزان

قیمت برچسب ایمنی ارزان شیشه در پایین همین صفحه داخل جدول موجود میباشد . برچسب میکرون پایین ( ۵۰ میکرون ) ارزان ترین برچسب ایمنی موجود میباشد . ولی توصیه ما همچنان این است از برچسب های استاندارد ( ۱۰۰ میکرون ) استفاده نمایید . چون این برچسب تستهای مختلف را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و شفافیت بسیار بالایی دقیقا مثل شیشه دارند. البته خودتان هم میتوانید از هر دو مدل آن تست بگیرید و نتیجه کار را مشاهده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق صفحه <<  تماس با ما >> با بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید و توضیحات تکمیلی را دریافت نمایید.

قیمت برچسب ایمنی شیشه

نوع کالا و خدماتتعداد / متراژقیمت
برچسب ایمنی شیشه ۵۰ میکرون از ۱ متر تا ۵۰ متر مربعمتری ۷۲/۰۰۰ تومان
برچسب ایمنی شیشه ۵۰ میکروناز ۵۰ متر تا ۱۰۰ مربعمتری ۶۹/۰۰۰ تومان
برچسب ایمنی شیشه ۵۰ میکرونمتراژهای بالاتوافقی
برچسب ایمنی شیشه ۸۰ میکرون از ۱ متر تا ۵۰ متر مربعمتری ۸۵/۰۰۰ تومان
برچسب ایمنی شیشه ۸۰ میکرون از ۵۰ متر تا ۱۰۰ متر مربعمتری ۸۲/۰۰۰ تومان
برچسب ایمنی شیشه ۸۰ میکرون متراژهای بالاتوافقی
برچسب ایمنی شیشه ۱۰۰ میکرون ( بسیار شفاف )از ۱ متر تا ۵۰ متر مربعمتری ۱۹۵/۰۰۰ تومان
برچسب ایمنی شیشه ۱۰۰ میکرون ( بسیار شفاف )از ۵۰ متر تا ۱۰۰ متر مربعمتری ۱۹۰/۰۰۰ تومان
برچسب ایمنی شیشه ۱۰۰ میکرون ( بسیار شفاف )متراژهای بالاتوافقی
برچسب ایمنی شیشه ۱۵۰ میکرون ( بسیار شفاف )از ۱ متر تا ۵۰ متر مربعمتری ۵۳۵/۰۰۰ تومان
برچسب ایمنی شیشه ۱۵۰ میکرون ( بسیار شفاف )از ۵۰ متر تا ۱۰۰ متر مربعمتری ۵۲۵/۰۰۰ تومان
برچسب ایمنی شیشه ۱۵۰ میکرون ( بسیار شفاف )متراژهای بالاتوافقی

17 پاسخ به “برچسب ایمنی شیشه”

    • سلام
      بله نصاب هم داریم . متریالهایی که از ما خرید میشوند در صورت درخواست مشتری توسط نصابهای مجموعه نصب میشوند.

    • بستگی به نوع انتخاب شما داره . اگر برچسب معمولی رو انتخاب کنید حدود ۵۰٪ تار میشه ولی اگه برچسب فوق شفاف رو انتخاب کنید اصلا تار نمیشه.

  1. سلام، ضخامت ها در شفافت تاثیر داره؟ چون برای ۱۰۰ میکرون نوشتین بسیار شفاف، یعنی ۵۰ میکرون شفافیت کمتر؟

    • سلام
      خیر . در حقیقت شفاف بودن برچسب ایمنی ارتباطی با ضخامت برچسب ندارد بلکه بستگی به درجه یک یا دو آن دارد . به این معنی که متریال بسیار شفاف متریال درجه یک میباشد و متریال درجه دو شفافیت کمتری دارد. برچسب ۵۰ میکرون متریال ارزان قیمت و درجه ۲ میباشد که باعث تاری شیشه و مات شدن آن در حدود ۵۰ درصد میشود.

  2. ابعاد پنجره من ۲۰۰×۱۷۵ هست آیا با این ابعاد برچسب وجود دارد و اگر هست قیمت هرمترش رو لطفا میگید

    • سلام
      به دلیل اینکه قیمتها در طول زمان تغییر میکنه لطفا قیمت به روز رو از همکاران ما دریافت کنید . میتونید یه پیام بهشون بدید و قیمت رو خدمتتون اعلام میکنن.

  3. من 100 میکرون فوق شفاف رو روی پنجره نصب کردم تو مقایسه بغل به بغل اون شیشه که برچسب خورده بود تو آفتاب تصویرش حتی واضح تر بود فکر کنم یه نوع نور مزاحم رو جذب میکرد. چون برام خیلی جالب بود خواستم که با بقیه در میون بزارم بعد نصب نه تنها تار نمیشه بلکه واضح تر هم میشه. ولی نوع 50 میکرونش انگار روی شیشه بخار گرفته باشه اون طرفش همه چی محو و تاره انگار شیشه یخ زده باشه

    • سلام
      بله میشه نصب کرد . فقط ۲ تا موضوع داره :
      ۱- حتما باید از برچسب ایمنی فوق شفاف استفاده کنید.
      ۲ – احتمال اینکه یه مقدار موج داخل آیینه احساس کنید هست.

  4. سلام
    سوال اول ) میخوام skylight یاrooflight اجراکنم اما بجای شیشه لمینت میخوام از شیشه معمولی درابعاد یک متر مربع استفاده کنم مجموعا به مساحت 30تا35مترمربع با استفاده از چسباندن برچسب ایمنی، بطوریکه برچسب بیشترین شفافیت و کمترین ضخامت رو داشته باشه .آیا امکانش هست؟
    سوال دوم)آیا برچسبهای 50تا 80میکرون این قابلیت رو تامین میکنند؟بیشتر شفافیت مطرح است.

    • سلام
      جواب سئوال اول : بله امکانش هست ولی برای فوق شفاف ها فقط ۱۰۰ میکرون موجود داریم .
      جواب سئوال دوم : خیر ۵۰ تا ۸۰ میکرون ها شیشه رو خیلی تار میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد