برچسب تردد خودروها

چاپ برچسب شیشه خودرو

چاپ برچسب عوارض خودرو ، چاپ برچسب تردد خودرو ، چاپ برچسب پارکینگ خودرو ، چاپ برچسب مصرف انرژی خودرو و به طور خلاصه تمامی برچسب هایی که از داخل اتومبیل بر روی شیشه ها چسبانده میشود ، با دستگاههای به روز و به صورت کاملاً حرفه ای در مجموعه ما انجام میشود . برچسب های عوارض و تردد خودرو  معمولاً به صورت رو چسبدار چاپ میشوند که بتوانیم آنها را از داخل به شیشه خودرو بچسبانیم.

چاپ برچسب عوارض خودرو

چاپ برچسب عوارض خودرو از زمان سفارش معمولاً طی ۲ روز کاری آماده تحویل میشود . حداقل سفارش برای چاپ برچسب عوارض خودرو ۲۰۰ عدد میباشد . همانطور که در عکسهای بالا مشاهده میفرمایید چاپ برچسب عوارض خودرو معمولاً بر روی روچسبدار چاپ میشود . لایه رنگ سفید که به پشت کار زده میشود ، علاوه بر کمک به دوام بالای رنگهای چاپ شده ، به خوانایی بیشتر آن نیز کمک کند . برچسب های شیشه ای که به آنها برچسب ترانسپرنت ( ترنسپرنت ) یا برچسب شفاف نیز میگویند ، بعد از چاپ شدن حالت شیشه ای دارند و چنانچه بر روی شیشه نصب شوند به دلیل آنکه فضای داخل اتومبیل دیده میشود حالت خوانایی خود را از دست میدهند . چنانچه میخواهید خوانایی نوشته هایتان بهتر شود و وضوح کاملی از نوشته های خود داشته باشید ما به شما پیشنهاد میکنیم که پشت کار را با رنگ سفید بپوشانید تا علاوه بر خوانا بودن برچسب هایتان ، رنگهای چاپ شده نیز شفاف تر دیده شوند . چاپ و تبلیغات سی بن با داشتن امکان چاپ برچسب شیشه ای و برش برچسب ترنسپرنت کارهای برچسب داخل شیشه خودرو را به صورت کاملا تخصصی انجام میدهد.

چاپ برچسب پارکینگ و تردد خودرو

چاپ برچسب پارکینگ و تردد خودرو نیز همانند چاپ عوارض خودرو میباشد . با این تفاوت که معمولاً بعضی از برچسب های تردد خودروها اعداد متغیر دارند که به نوعی شماره شناسایی خودرو میباشد . مجموعه ما توانایی چاپ برچسب پارکینگ با اعداد متغیر را دارد . زمان چاپ و آماده سازی این نوع از برچسبها نیز همانند برچسب عوارض  معمولاً ۲ روز کاری میباشد.

سایر موارد مصرف برچسب های شیشه ای

برچسب های پشت چسبدار علاوه بر شیشه های داخل اتومبیل در جاهای دیگری نیز کاربرد دارند که از جمله آنها میتوان به شیشه های سوپرمارکتها اشاره نمود که مزیت بزرگ آن غیر قابل دسترس بودن برچسب ها برای عابرین پیاده میباشد که معمولا بیشترین آسیب را به برچسبهای تبلیغاتی میزنند . چنانچه نمی خواهید رنگ سفید بر روی برچسب خود چاپ نمایید و میخواهید به صورت شیشه ای استفاده نمایید ، توصیه ما این است که برای دوام بیشتر میتوانید آنها را با یک برچسب شیشه ای دیگری لمینیت کنید تا از چاپ شما محافظت بیشتری انجام شود . به این معنی که بعد از چاپ برچسب های شیشه ای ، روی آنها را با یک برچسب شیشه ای نازکتر دیگری بپوشانید و به دلیل شیشه ای بودن هر دو متریال ، کار شما هیچ آسیبی نمیبیند و به سختی میتوانید تشخیص دهید که این کار با برچسب دیگری پوشش داده شده است، با این کار دوام برچسب شیشه ای شما چندین برابر خواهد شد . ولی برای برچسب های داخل شیشه اتومبیل ما همچنان پیشنهاد میکنیم که پشت کار را با رنگ سفید پوشش دهید تا نوشته های شما خواناتر شوند ، در صورتی که کار شما تیراژ میباشد ، فایل خود را برای ما ارسال کنید تا از فایل شما به صورت کاملاً رایگان نمونه گیری شود . به این معنی که ما یک نمونه برچسب شیشه ای بدون رنگ سفید و یک نمونه برچسب شیشه ای با رنگ سفید ( که هر دو آنها به صورت روچسب هستند ) به صورت رایگان برایتان چاپ و ارسال میکنیم .

همچنین میتوانید جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر ما در رابطه با چاپ انواع استیکر به صفحه چاپ استیکر مراجعه فرمایید .

2 پاسخ به “برچسب تردد خودروها”

    • سلام
      به دلیل اینکه قیمت این نوع برچسبها بر اساس اندازه و نوع برش ( شکل دار بودن یا نبودن ) بسیار متفاوت است لیست قیمت آماده ای برای این نوع چاپ نداریم . لذا بهتر است با واحد فروش تماس بگیرید و استعلام قیمت تلفنی داشته باشید و یا از طریق واتس اپ به شماره : 09366353247 پیام ارسال کنید و ابعاد ، تعداد و نوع برش را بفرمایید تا محاسبه قیمت انجام شود و خدمت شما اعلام گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد