چاپ روی قطار

چاپ و تبلیغات روی بدنه قطار

چاپ و تبليغات روی بدنه قطار مدتی است که مورد توجه توليد كنندگان و صاحبان صنايع قرار گرفته كه با توجه به نوع چاپ منحصر به فردش از لحاظ طول قطار برای برخی طراحي های خاص جالب خواهد بود . البته اين موضوع به نوع طراحی بستگی خواهد داشت ، و اينكه آيا از اين شكل خاص قطار می توان استفاده های خاص كرد يا خير؟ چاپ و تبليغات روی بدنه مترو پیش از چاپ بر روی قطارهای برون شهری شروع شده بود ، زیرا مترو به دليل اينكه مخاطبين زيادی دارد و هر روز با تعداد زيادی از سروكار دارد ، ميتواند بازتاب زيادی داشته باشد ولی قطارهای بين شهری اين مزيت را ندارند . در عوض مزيت ديگری دارند و آن هم این است که به دليل عبور قطار از شهرهای مختلف با قوميتهای مختلف ، طيف وسيعتری از جامعه و مخاطبین را دربر ميگيرد و محدود به شهر يا منطقه خاصی نيست . بايد منتظر ماند و ديد كه تبلیغات بر روی قطار در آينده چه جايگاهی در تبليغات محيطی خواهد داشت و چند درصد از تبليغات محيطی را به خود اختصاص خواهد داد.
شركت سن ايچ يكی از اولين توليد كنندگانی است كه برای اولین بار چنین تبليغاتی را تجربه میکند ، باید منتظر ماند و دید که این نوع تبلیغات چه بازتابی خواهد داشت و عکس العمل مخاطبین نسبت به این نوع تبلیغات چگونه خواهد بود ، ولی هر چه باشد باید در نظر داشت که تبلیغات همیشه موثر و مفید بوده و همیشه بر روی فروش بیشتر محصولات تاثیر مثبتی خواهد داشت .چاپ روی قطار نیز همانند چاپ بر روی سایر وسایل نقلیه بر روی متریال استیکر چاپ میشود ، برای آگاهی بیشتر در مورد استیکر میتوانید به بخش استیکر چیست مراجعه نمایید ، و برای آگاهی بیشتر از طریقه نصب استیکر میتوانید به بخش طریقه چسباندن استیکر مراجعه فرمایید .

وهمچنین شما میتوانید جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر ما در رابطه با چاپ انواع مختلف استیکر به صفحه چاپ استیکر مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد