شکایات ،‌ انتقادات ، پیشنهادات

شکایات ، انتقادات ، پیشنهادات و دیدگاهها

به صفحه شکایات ، انتقادات ، پیشنهادات و دیدگاهها خوش آمدید . از شما سپاسگذاریم که با پیشنهادات و انتقادات سازنده تان ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری میرسانید . گاهی از اوقات در حوزه خدمات و مخصوصاً خدمات غیر حضوری مشکلاتی به وجود می آید که مشتری از سرویس ها و خدماتی که دریافت میکند ناراضی است ولی به دلایل مختلف از زنگ زدن و بازگو کردن آن مشکلات امتناع مینماید . تصمیم گرفتیم این صفحه را طراحی کنیم تا چنانچه عزیزانی بنا به هر دلیل از مجموعه ما ناراضی هستند یا انتقاد و یا پیشنهادی دارند از طریق این صفحه با ما درمیان بگذارند تا در آینده خدمات بهتری به شما عزیزان ارائه نماییم . لطفاً شکایات ، انتقادات ، پیشنهادات یا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر با ما درمیان بگذارید و چنانچه مایل هستید در خصوص پیشنهاد یا مشکل به وجود آمده با شما تماس بگیریم ایمیل یا شماره تماس خود را برای ما بگذارید.

توضیح : در خصوص شکایات روال به این صورت میباشد که شکایات در روزهای کاری توسط واحد مشتریان بررسی خواهد شد. چنانچه آن مشکل قابل حل در واحد مشتریان بود با مشتری تماس گرفته میشود و مشکل برطرف میگردد . چنانچه مشکل قابل حل در این واحد نبود به مدیریت مجموعه ارجاع داده میشود تا از طریق مدیریت مجموعه پیگیری و حل شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد