شیشه مات کن طرح دار

شیشه مات کن طرح دار

شیشه مات کن های طرح دار خود به  دو مدل تقسیم میشود :
شیشه مات کن با طرح اختصاصی :
مجموعه ما این نوع از برچسب را تولید و چاپ میکند ( حتی در تعداد یک عدد ) . اگر شما برای دکور و شیشه های  خانه یا محل کار احتیاج به برچسب مات کن شیشه با طرح اختصاصی دارید میتوانید با ما تماس بگیرید . این نوع از مات کن های شیشه معمولاً جنبه تزیینی یا تبلیغاتی دارند .
نحوه طراحی شیشه مات کن با طرح اختصاصی به این صورت میباشد که شما طرح مورد نظر خود را با نرم افزار کرل طراحی نموده و برای ما ارسال مینمایید . مجموعه ما دقیقاً طبق اندازه هایی که شما طراحی و ارسال نموده اید برش مات کن شیشه را انجام میدهد و برایتان ارسال میکند . لطفاً هنگام ارسال فایل از ورژن پایین کرل مثل 12 یا 14 استفاده فرمایید تا مشکلی به وجود نیاید . چنانچه طراح ندارید فایل مورد نظر را برای ما ارسال فرمایید تا پس از اعلام هزینه طراحی چنانچه مایل بودید این کار را انجام دهیم.

برش مات کن شیشه

اگر شما نیاز به برش کاتر پلاتری مات کننده شیشه در طرح های و اندازه های مختلف دارید میتوانید فایل خود را برای ما ارسال نمایید . مجموعه ما یکروزه کار برش مات کن شیشه را انجام میدهد . لطفا فایل خود را فقط به صورت کرل 12 یا 14 ارسال فرمایید . چنانچه فایل کرلی ندارید عکس مورد نظر را برای ما ارسال فرمایید تا طراحی شما به صورت کرل آماده برش شود.
در این مدل قسمتهایی از برچسب با دستگاه مخصوصی برش خورده و جدا میشود . در نتیجه قسمتهای برش خورده خود شیشه دیده میشود و زیبایی خاصی به کار میدهد . موارد استفاده این برچسب مات کن شیشه برای ادارات و محل کارها برش آرم یا لوگو آن مجموعه و برای خانه معمولاً طرح های فانتزی میباشد .

عرض های موجود برای شیشه مات کن ها

۱- عرض ۶۳ سانت
۲- عرض ۱۰۶ سانت
۳ -عرض ۱۲۷ سانت
۴ – عرض ۱۵۲ سانت
توجه : مات کن های ارزان و معمولی فقط در عرض های ۶۳ سانت و ۱۲۷ سانت قابل عرضه میباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد