چاپ برچسب انرژی

چاپ برچسب انرژی

چاپ برچسب انرژی به دو حالت امکان پذیر است که در ادامه مزایا و معایب هر کدام را بیان میکنیم تا شما انتخاب درست تری داشته باشید :

۱ – چاپ برچسب انرژی کاغذی

برچسب انرژی کاغذی بر روی کاغذهای پشت چسبدار چاپ میشود و معمولاً گراماژی بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ گرم دارند. مزیت اصلی این چاپ قیمت پایین آن برای تیراژهای بالا میباشد چرا که قیمت کاغذ نسبت به پی وی سی پایینتر است و در نتیجه قیمت تمام شده چاپ پایین تر از پی وی سی خواهد بود. ولی اگر تیراژ شما پایین باشد چاپ کاغذ برایتان مقرون به صرفه نخواهد بود . پیشنهاد میکنیم چنانچه برچسب انرژی خود را روی کاغذ چاپ میکنید حتماً بعد از چاپ روی آن سلفون بکشید چرا که کاغذ پشت چسبدار نسبت به آب حساس است و خیلی زود از بین میرود ولی کشیدن سلفون باعث ماندگاری بیشتر کاغذ میشود. از معایب این چاپ : طول عمر پایین ، طولانی بودن پروسه چاپ و تیراژ بالا بودن کارهای چاپی میباشد . ولی برای تعداد بالای ۱۰/۰۰۰ عدد قیمت این چاپ مناسب تر میباشد. لازم به ذکر است که این نوع از چاپ در تخصص ما نیست و ما بر روی کاغذ چاپ نمیکنیم.

۲ – چاپ برچسب انرژی پی وی سی

چاپ برچسب انرژی بر روی پی وی سی نیز همانند چاپ کاغذی معایب و مزایایی دارد . از معایب آن میتوان به هزینه بالای آن نسبت به کاغذ اشاره نمود و مزایای آن شامل : مقرون به صرفه بودن برای تعداد زیر ۵۰۰۰ عدد ، ماندگاری طولانی ، ضد آب بودن ، امکان چاپ به صورت شیشه ای یا ترانسپرنت و مقاوم بودن در قبال پاره شدن میباشد. این مجموعه به صورت تخصصی کار چاپ برچسب های پی وی سی را انجام میدهد . برچسب های انرژی که روی پی وی سی چاپ میشوند امکان چاپ روی برچسب شیشه ای و همینطور برچسب های زمینه سفید را دارند . به این معنی که اگر شما میخواهید کارهای خود را روی برچسب شیشه ای یا ترانسپرنت چاپ نمایید تنها گزینه شما چاپ روی پی وی سی میباشد چرا که چاپ های کاغذی این امکان را به شما نمیدهند. همچنین برچسب های پی وی سی امکان چاپ در دو مدل مات و براق را دارا میباشند . نمونه گیری ما بر روی برچسب های شیشه ای و برچسبهای زمینه سفید رایگان میباشد . شما میتوانید با ارسال فایل خود از طریق ایمیل یا تلگرام از فایل خود نمونه گیری رایگان داشته باشید.

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر ما در رابطه با چاپ های استیکر به صفحه چاپ استیکر مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد