سایر ماشینهای پخش

چاپ استیکر ماشین

نمونه هایی از چاپ استیکر ماشین که برای شرکتهای مختلف که توسط  این مجموعه انجام شده را میتوانید در بالا مشاهده فرمایید . تمامی این نمونه ها اختصاصاً توسط این مجموعه چاپ و نصب شده اند .
چاپ استیکر ماشین های پخش یکی از کارهای تخصصی چاپ و تبلیغات سی بن میباشد . این مجموعه با پشتوانه ۱۵ ساله در زمینه چاپ ماشین های پخش جزو اولین و تخصصی ترین مجموعه های چاپ استیکر ماشین به شمار میرود . نمونه های چاپ استیکر ماشین که در بالا مشاهده میفرمایید مهر تاییدی است به گفته های ما که در این سالها تجربه های فراوانی را برای چاپ ماشین های پخش کسب نموده ایم .
چاپ روی کامیونهای تانکر دار و همچنین چاپ ماشین های ون و ایسوزوهایی که دارای کرکره بغل هستند ،  پیچیدگی خاص خود را دارد و به دلیل فرورفتگی و برآمدگیهای خاص خود پیچیدگی این کار را دوچندان میکند . این مجموعه علاوه بر تجربه بالای خود در زمینه چاپ ماشین های پخش روی قیمت رقابتی خود نیز تاکید فراوانی دارد . چرا که تمامی تلاش ما این است که علاوه بر کار تمیز و بدون ایراد قیمت خود را نیز رقابتی نماییم تا رضایت کامل مشتریان عزیز فراهم گردد.

چاپ استیکر ماشین های ایسوزو

ایسوزوها بسته به نوع اتاقی که دارند روش نصب متفاوتی دارند . به عنوان مثال ایسوزوهایی که کرکره جانبی دارند نصب آنها بسیار مشکل میباشد . چرا که به دلیل برش های کوچکی که دارند امکان جدا شدن استیکر از بدنه ماشین وجود دارد . در نتیجه دقت در هنگام نصب این نوع از ماشین ها بسیار ضروری میباشد . همچنین نوع جوهر استفاده شده در چاپ نیز بر روی دوام رنگها تاثیر به سزایی دارد . چاپ روی ایسوزو جزو کارهای تخصصی ما میباشد. چاپ استیکر ایسوز بایستی حتماً بر روی متریال هایی انجام شود که قبلاً جواب خود را پس داده اند. جهت مشاوره در مورد چاپ استیکر بر روی ایسوزو با ما تماس حاصل فرمایید.
ایسوزوهایی که اتاق صاف دارند معمولاً بسیار راحتتر نصب میشوند . ولی داشتن تجربه کافی برای این نوع اتاقها نیز لازم و ضروری میباشد.

چاپ استیکر روی تانکر

چاپ و نصب استیکر بر روی تانکر نیز پیچیدگی خاصی دارد . اینکه موادی که داخل تانکر ریخته میشود چیست و دمای آن مواد چقدر است در انتخاب نوع استیکر تاثیر دارد . در نظر داشته باشید چنانچه موادی که داخل بونکر ریخته میشود داغ باشند بر روی چسب استیکر تاثیر میگذارد . چاپ استیکر روی بونکرهایی که در مبدا با مواد داغی مثل روغن پر میشوند بسیار حساس میباشد و در نظر داشته باشید که حتماً بایستی این موضوع را هنگام سفارش ذکر فرمایید .این مجموعه مفتخر است به عنوان مجموعه برتر در زمینه چاپ استیکر ماشین های پخش به شما تولید کنندگان عزیز مشاوره و خدمات مطلوب ارائه نماید.

برای مشاهده کامل انواع چاپ پشت چسبدارها به صفحه چاپ استیکر مراجعه فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد