شیشه مات کن

شیشه مات کن

شیشه مات کن ها معمولاً به صورت برچسب میباشند که به سادگی قابل نصب میباشند . اگر شما قبلاً هر نوع برچسبی را بر روی شیشه نصب کرده باشید به راحتی میتوانید برچسب مات کن شیشه را نیز نصب نمایید . ولی اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید بهتر است از نصاب های حرفه ای ما کمک بگیرید . هنگام خرید میتوانید درخواست دهید که توسط نصابهای ما این کار انجام شود . مات کن های ساده یک روزه ارسال میشوند .  ولی اگر مات کن با طرح اختصاصی نیاز داشته باشید معمولا ۲۴ ساعته آماده و ارسال میشود . و چنانچه نیاز به نصاب داشته باشید همان روز سفارش اعلام فرمایید که تا زمان آماده شدن کارها نصاب هم به محل اعزام گردد. اگر سفارش کار شما بالای ۱۰ متر باشد میتوانید درخواست نمونه گیری رایگان داشته باشید . 
عرض مات کن ها بسته به نوع سفارش شما متغییر میباشد . ما میتوانیم هر سایزی که شما نیاز داشته باشید را برش بزنیم . عرض های موجود : ۶۰ سانت ،۱۰۷ سانت ، ۱۲۶ سانت و ۱۵۰ سانت میباشد . ولی اگر خرید شما به صورت رولی و تعداد باشد میتوانیم از سایزهای موجود هر عرضی که نیاز داشته باشید برش بزنیم و برایتان ارسال کنیم.

انواع شیشه مات کن

شیشه مات کن هایی که ما برای فروش داریم در سه نوع مختلف ارائه میشود که تفاوت آنها را توضیح میدهیم :
۱ – شیشه مات کن ایرانی : این نوع از برچسب مات کن که ارزانترین نوع آن میباشد با ضخامت ۵۰ میکرون قابل عرضه میباشد . کمترین ضخامت برای مات کن ها ۵۰ میکرون میباشد و عملا پایین تر از این برای مات کردن شیشه مناسب نیست ( یا حداقل ما توصیه نمیکنیم ) . درصد مات کنندگی این برچسب نسبتا خوب است و قیمت آن در میان سایر مات کن ها بسیار مناسب میباشد. سطح این نوع از مات کن کاملا صاف میباشد و برای کارهای موقت و یا جاهایی که برای مدت خیلی طولانی نیاز ندارید بسیار مناسب است.
۲ – شیشه مات کن چینی : برچسب های مات کن چینی که برای فروش داریم ۸۰ میکرون میباشند و نسبت به مدل ایرانی از ضخامت بالاتری برخوردار هستند . این نوع از مات کن ها طول عمر نسبتا خوبی دارند و از لحاظ ضخامت عالی میباشند . اگر میخواهید جنس متوسط نسبتا خوبی داشته باشید که قیمت مناسبی هم دارد میتوانید این مدل را انتخاب نمایید.
۳- شیشه مات کن تایوانی : این مدل برای جاهایی که کیفیت خیلی بالایی مد نظر دارند مناسب میباشد . ضخامت ۸۰ میکرون با چسبندگی فوق العاده و سطح ماسه ای آن جلوه خیلی خاصی به محل کار یا منزل شما میدهد . عمر بسیار طولانی تری نسبت به مدل های مشابه دارد . هیچ حبابی زیر این مدل باقی نمی ماند و امکان کنده شدن آن از روی شیشه تقریبا صفر است . اگر حساسیت بالایی نسبت به کار خود دارید و کار زیباتری نیاز دارید این مدل بهترین گزینه میباشد.

برچسب های مات کننده شیشه که توضیح داده شد در انواع طرح دار و رنگی هم موجود میباشند که در ادامه درباره آنها توضیح میدهیم .

شیشه مات کن طرح دار

مات کن های طرح دار خود به  دو مدل تقسیم میشود :
مجموعه ما این نوع از برچسب را تولید و چاپ میکند ( حتی در تعداد یک عدد ) . اگر شما برای دکور و شیشه های  خانه یا محل کار احتیاج به برچسب مات کن شیشه با طرح اختصاصی دارید میتوانید با ما تماس بگیرید . این نوع از مات کن های شیشه معمولاً جنبه تزیینی یا تبلیغاتی دارند .
مات کن طرح دار آماده ( که متاسفانه ما این مدل را نداریم و برای خرید آن میتوانید به سایتهایی مانند دیجی کالا ، بامیلو و … مراجعه فرمایید ).

شیشه مات کن رنگی

شیشه مات کن های رنگی هم دو نوع مختلف دارند : به صورت چاپ اختصاصی و به صورت طرح آماده.
چاپ شیشه مات کن رنگی با طرح اختصاصی :  به این معنی که ما چاپ شیشه مات کن را انجام میدهیم . برای انجام این کار کافیست فایل خود را طراحی نمایید و به صورت Tiff یا Psd با رزلوشن 120 و در ابعاد واقعی برای ما ارسال فرمایید . کار شما در هر طرح و رنگی که میخواهید چاپ میشود و یک روزه ارسال میگردد. چاپ مات کننده شیشه برای خانه و محل کار مورد استفاده قرار میگیرد . اگر قبلا چاپ برچسب مات کننده شیشه ها را انجام نداده اید بهتر است با بخش فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم در زمینه نحوه طراحی فایل را سئوال نمایید .
اگر خودتان قادر به طراحی نمی باشید میتوانید از افرادی که ما معرفی میکنیم کمک بگیرید . در هر حال در نظر داشته باشید که چاپ مات کن شیشه یک کار تخصصی میباشد و اگر متراژ کار شما زیاد است ما نمونه گیری رایگان انجام میدهیم . برای دریافت نمونه گیری رایگان میتوانید یک قسمت از فایل خود را در سایز 50×70 برای ما ارسال فرمایید . ما پس از چاپ شیشه مات کن آنرا برای شما ارسال میکنیم .
مات کن رنگی با طرح های آماده ( که متاسفانه ما این نوع را هم نداریم و برای خرید این نوع از شیشه مات کن رنگی هم میتوانید به فروشگاههای اینترنتی مثل دیجی کالا ، بامیلو یا سایر فروشگاههای اینترنتی مراجعه فرمایید ).

عرض های موجود برای مات کن ها

۱- عرض ۶۳ سانت
۲- عرض ۱۰۶ سانت 
۳ -عرض ۱۲۷ سانت
۴ – عرض ۱۵۲ سانت
توجه : مات کن های ایرانی و چینی فقط در عرض های ۶۳ سانت و ۱۲۷ سانت قابل عرضه میباشند.
 
همچنین اگر نیاز شیشه مات کن دودی دارید میتوانید به صفحه دودی کردن شیشه ساختمان مراجعه فرمایید.

قیمت شیشه مات کن

نوع کالا و خدماتتعداد / متراژقیمت
شیشه مات کن ساده عرض ۵۳ سانتاز یک متر تا ۵۰ متر طولهر متر طول ۴۰/۰۰۰ تومان
شیشه مات کن ساده عرض ۵۳ سانتاز ۵۰ متر تا ۱۰۰ متر طولهر متر طول ۳۹/۰۰۰ تومان
شیشه مات کن ساده عرض ۵۳ سانتمتراژهای بالاتوافقی
شیشه مات کن ساده درجه سهاز یک متر تا ۵۰ متر مربعهر متر مربع ۶۶/۰۰۰ تومان
شیشه مات کن ساده درجه سهاز ۵۰ متر تا ۱۰۰ متر مربعهر متر مربع ۶۵/۰۰۰ تومان
شیشه مات کن ساده درجه سهمتراژهای بالاتوافقی
شیشه مات کن ساده درجه دواز یک متر تا ۵۰ متر مربعهر متر مربع ۷۷/۰۰۰ تومان
شیشه مات کن ساده درجه دواز ۵۰ متر تا ۱۰۰ متر مربعهر متر مربع ۷۶/۰۰۰ تومان
شیشه مات کن ساده درجه دومتراژهای بالاتوافقی
شیشه مات کن ساده درجه یکاز یک متر تا ۵۰ متر مربعهر متر مربع ۸۵/۰۰۰ تومان
شیشه مات کن ساده درجه یکاز ۵۰ متر تا ۱۰۰ متر مربعهر متر مربع ۸۴/۰۰۰ تومان
شیشه مات کن ساده درجه یکمتراژهای بالاتوافقی

4 پاسخ به “شیشه مات کن”

    • سلام
      لطفا با واحد فروش تماس بگیرید ( 02177634286 – 02177638612 – 02177631371 – 02177638179 ) و یا به شماره واتس اپ 09911003984 پیام دهید تا قیمت به روز را دریافت نمایید.

  1. سلام درصد مات کنندگی شیشه مات کن ها چقدره؟ ایا میشه برای استخر استفاده کرد؟

    • سلام
      درصد مات کنندگی خیلی بالایی دارند ولی اگر کسی خیلی نزدیک ( ۳۰ سانت تا ۵۰ سانت ) به شیشه باشه یه حاله ای ازش معلوم میشه . برای استخر اگر میخواین از این فاصله هم معلوم نباشه از همکاران ما درخواست استیکر سفید داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد