چاپ استیکر خودپردازها

چاپ روی ماشین های خودپرداز

چاپ روی ماشین های خود پرداز بانک ها نیز همانند چاپ روی سایر وسایل نقلیه انجام میشود . تنها تفاوت آن با سایر ماشینها در این است که بانکها معمولا بر روی کیفیت کار خود بسیار حساس هستند . ما تمامی این حساسیتها را درک میکنیم و خروجی کار ما بسیار عالی و غیر قابل رقابت است . چاپ روی خودپردازها و مخصوصاً نصب آنها به دقت و مهارت زیادی نیاز دارد که به دلیل سابقه طولانی مجموعه ما در زمینه چاپ و نصب استیکر بر روی انواع کامیون ، ایسوزو و سایر خودروها … این اطمینان را به شما میدهیم که تیم چاپ و نصب ما بسیار دقیق و ماهر میباشند . با مراجعه و نگاهی به نمونه کارهای ما در زمینه چاپ روی ماشینها در صفحه چاپ استیکر ماشینهای پخش  متوجه این موضوع میشوید که این مجموعه سالیان زیادی است که در این حوزه فعال میباشد .
اگر اطلاعات کافی در مورد استیکر و انواع مختلف آن ندارید به شما توصیه میکنیم قبل از هر چیز با مراجعه صفحه استیکر چیست ؟ اطلاعاتی در این زمینه به دست آورید و سپس اقدام به سفارش کار خود نمایید . بایستی به این موضوع مهم اشاره کنیم که نوع استیکر و جوهر استفاده شده برای چاپ روی خودپردازها بسیار مهم میباشد . چنانچه استیکر استفاده شده برای چاپ ماشینهای خودپرداز از نوع مرغوب و مناسب این کار نباشد بعد از مدت کوتاهی ( کمتر از ۲ ماه ) این استیکر از بدنه ماشین جدا میشود و به تبلیغات شما آسیب میزند .

چاپ و نصب برچسب بر روی اتومبیلهای خود پرداز یکی از کارهایی است که چاپ و تبلیغات سی بن به صورت تخصصی و حرفه ای در طول سالیان متمادی انجام داده است . اگر نیاز به چاپ بر روی اتومبیلهای خودپرداز دارید با ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما در این مورد مشورت نمایید. ضمناً یادآور میشود شما میتوانید برای مقایسه کیفیت چاپ میتوانید قسمتی از کاری که قرار است چاپ نمایید را برای ما ارسال فرمایید تا به صورت کاملاً رایگان برای شما نمونه گیری انجام شود . با این طریق میتوانید خروجی نهایی رنگهای چاپ شده خود را ببینید .

مجموعه سی بن مفتخر است پروژه چاپ و نصب برخی بانکها از جمله بانک صادرات ، سامان و انصار را انجام داده است. جهت مشاهده نمونه کارهای ما در رابطه با چاپ های استیکر به صفحه چاپ استیکر مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد