چاپ استیکر مات

چاپ استیکر مات

چاپ استیکر مات در دو کیفیت انجام میشود :

۱- چاپ استیکر مات با دستگاه اکو سالونت ( کیفیت خیلی بالا )

۲ – چاپ استیکر مات با دستگاه outdoor ( کیفیت معمولی )

چاپ استیکر مات با دستگاه اکو سالونت کیفیت بسیار بالایی دارد و دقیقاً همانند پوستر چاپ میشود . برای فضای داخل و جاهایی که نور فراوانی دارند بسیار مناسب است و ضد آلرژی میباشد ، چرا که با جوهرهایی چاپ میشود که سازگار با محیط زیست هستند.

چاپ استیکر مات با دستگاه outdoor مخصوص فضای باز میباشد و برای شیشه فروشگاهها و ماشینهای پخش مورد استفاده قرار میگیرد . کیفیت پایینتری نسبت به دستگاه اکوسالونت دارد ولی ماندگاری طولانی تری دارد. این نوع از چاپ با جوهر آمریکایی انجام میشود و ماندگاری سه ساله برای شیشه مغازه ها و یک ساله برای روی ماشین های پخش دارد.

استیکرها معمولاً و در اکثر موارد به صورت براق چاپ میشوند مگر اینکه مشتری بخواهد استیکر مات چاپ کند . پس لطفاً هنگام سفارش چاپ و ارسال فایل خود بر روی مات بودن استیکر تاکید داشته باشید . چاپ استیکرهای مات معمولاً برای فضای داخل و یا جاهایی که نور فراوان دارند استفاده میشود . چرا که به دلیل خاصیت مات بودن آنها رفلکت نور را بعد از چاپ ندارند. قیمت چاپ استیکر مات و براق تفاوتی با هم ندارد .

موارد مصرف چاپ استیکر مات

استیکر های مات معمولاً برای مصارف داخل فضای بسته (indoor ) کاربرد دارند. چرا که استیکر مات اصولاً گرد و خاک را بیشتر جذب میکند و سخت تر تمیز میشود . البته عمده دلیل استفاده استیکر مات برای فضای داخل به دلیل عدم رفلکت نور استیکر مات میباشد . مخصوصاً اگر شما میخواهید دیواری را برای چاپ لوگو استفاده نمایید و از آن به عنوان دیوار عکاسی استفاده نمایید . پس در این صورت حتماً نیاز به چاپ استیکر مات خواهید داشت. شما همچنین میتوانید بعد از چاپ استیکر مات آنرا لمینیت نمایید تا تمیز کردن آن آسیبی به کار چاپ شده شما نرساند . وقتی که کار چاپ شده لمینیت مات شود ، شما به راحتی و با خیال آسوده میتوانید از هر ماده تمیز کننده ای برای تمیز کردن استیکر استفاده نمایید .

تفاوت چاپ استیکر مات و براق و ایرادات و محاسن هر کدام :

ابتدا معایب : همانطور که اشاره شد یکی از ایرادات چاپ استیکر مات این است که گرد و خاک و دوده سیاه را بیشتر جذب میکند و در طولانی مدت استیکر را کثیف میکند . البته با لمینیت کردن کارهایتان میتوانید این مشکل را حل نمایید و با اسپری های تمیز کننده ( مانند شیشه پاک کن ها ) آنرا پاک نمایید . و ایراد استیکر براق این است که رفلکت نور دارد و برای فضای داخلی زیاد مناسب نیست.

مزایای هر کدام : چاپ استیکر مات هیچ گونه رفلکت نوری ندارد و برای فضای داخلی و عکاسی بسیار مناسب تر میباشد. و همچنین از لحاظ بصری کارهای چاپ شده را بهتر نشان و شیک تر نشان میدهد. و از مزایای استیکر براق میتوان به مواردی چون : کارها را زنده تر نشان میدهد . و همچنین تمیز کردن آن بسیار راحت است. حال این سئول پیش می آید که چاپ استیکر مات بهتر است یا براق ؟

چاپ استیکر مات بهتر است یا براق ؟

باید بگویم این موضوع کاملاً سلیقه ای میباشد و به انتخاب افراد بستگی دارد . ولی اگر نظر ما را میخواهید، پیشنهاد ما برای فضای داخل استیکر مات و برای ماشینهای پخش و استیکرهایی که در فضای باز استفاده میشود قطعاً نوع براق آن میباشد . چرا که با کوچکترین شستشو همانند روز اول تمیز خواهد شد . در طول تجربه کاری ما بیش از ۹۸٪ ماشینهای پخش از استیکر براق استفاده نموده اند و از آن خیلی راضی بوده اند. برای دیدن نمونه های براق به صفحه چاپ استیکر ماشینهای پخش مراجعه نمایید . ولی کسانی که ماشینها را برای نمایشگاه یا مصارف خاص میخواهند آن را به صورت مات چاپ میکنند .

از دیگر مصارف چاپ استیکر مات میتوان به عنوان پوستر در فضای داخلی و بر روی شیشه یا دیوار اشاره نمود . البته برای استفاده استیکر در فضای داخل پیشنهاد ما چاپ استیکر مات میباشد. چرا که این نوع از استیکر رفلکت نور ندارد و چنانچه عکس یا متن ریز داشته باشید به راحتی قابل خواندن میباشد.

همچنین میتوانید جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر ما در رابطه با چاپ انواع استیکر به صفحه چاپ استیکر مراجعه فرمایید .

برای مشاهده قیمتها بر روی لیست قیمت کلیک نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر اشکالی در این صفحه میبینید لطفاً از طریق همین فرم به ما اطلاع رسانی نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سی بن محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد